torstai 20. kesäkuuta 2013

Se saa mun levikset repeemään...=D

Thursday 20.6.2013

Jooh :P
Aamulla sai nukkuu taas pitkään eli sinne 10 ;)
Sitte oli laittautumiset sm. ja sitte nokka kohti Glifdeniä! =)
Käytiin ostoksilla ja sitten takas "kotio" !
illan olin valmiustilassa lähteä iltavuoroon, mutta ei minua tarvittukkaan, 
joten tännii päivän sai ottaa ihan rennosti! =D
 Oon sitte väsäilly vähä muistinvirkistykseks kuvien järjestelyjä ja muistelen kaikkee ihanaa ystävistä ja kotSuomesta!
Mutta kun miettii, ei miulla ihan hirveetä ikävää sinne ole! Hyvä minun on täälläkin olla! =D
Jotain tiettyjä juttuja, mutta kun täälläkin on kaikkee ihanaa!<3
 Tiällä asuinkaverina on muuten 3kissaa!<3
Kyllä ovat kaverukset niin suloisuuksia<3!

Eihän siinä huomenna sentäs töihin! Juhannusta höpöhöpö! :D

<3:lla Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti