perjantai 14. kesäkuuta 2013

Perjantai 14.6.2013

Perjantai 14.6.2013
Juuh taitaa olla eka päivä kun sataa ihan kunnolla vettä! :) 
En oo kokopäivänä lähtenä hotellilta ulos, on niin kaameen näköinen keli, mutta siihen on totuttava ;)
Ollaan lepäilty ja kerätty voimia, ja syöty, pelailtu korttia ja oon saanu höpötellä sukulaisille pitkiä toveja! :)
ajattelin silti laittaa tänne noita aikaisempia kuvia, vähän katseltavaksi! :)
Oon onnellinen jottei täällä ole käärmeitä, eikä itikoita eikä kyllä mäkäräisiäkään, mutta nuo polttiaiset ovat kyllä minut löytäneet, ja kyllä ovat ärsyttäviä kun niitä ei kuule, ei kunnolla näe, eikä pakosti tunnekaan kun purasee/pistää, sitten on vaan jumalaton pahka joka on kipee ja kutiaa... niihinkin kai tottuu :D




























Muistinkohan eilisestä mainitakaan että söimme simpukkaillallisen <3 josta on ruokakuvat ja tämä pöytäkuva! :)
Jos joku miettii, niin minulla ei ole simpukka annosta, koska olen allerginen vedeneläville joten minulle oli kanaa ruuaksi! :)

<3:lla Taru

1 kommentti:

  1. clam hater! :P. thou have ever eaten those stuffs so good choise for the chicken option :) anyway the scenes on that area are awesome to watch, take more pictures! (do you do work there or just eat and travel xD?)

    VastaaPoista