perjantai 14. kesäkuuta 2013

Maanantai 10.6.2013
 Juuh sehän oli aamulla aikainen herätys viimestä kertaa omasta sängystä! Heräsin jo puoli 7, soittamaan parhaimmalle ystävälle Emmille. Sitten äitini ja siskoni lähtivät kotoa töihin ja hoitoon, ni haikeat hyvästelyt oli tehtävänä! Onneksi tiedämme että pian näämme taas<3 7aikaan lähdin skootterilla viimosta kertaa pöryyttelemään Emmin luokse! Juteltiin niinku mitään ei olis tapahtumassa ja se toi hyvän mielen, kun unohti matkapaineet hetkeksi! <3 sitten Kiisin Emmin töihin ja lähdin kasaamaan itselleni päiväkirjaa Irlannin matkaa varten! :)
Sitten pakkasin loppuun matkatavarat ja eikun iskän ja sen naisystävän odottelua! Velpoika lähti tätin luokse, ni kyllähän tuoki sano että ikävä tulee, vaikka välillä otetaankin rajusti yhteen ja tuntuu jottei toisesta välitäkään!..:D
Sitten matka alkoikin 11 aikaan Etelä-Suomeen Ystäväpoppoon luokse! Automatka meni melkein vaivattomasti, pieniä mutkia huomioimatta.. :D
Perillä oltiin 5-6 aikaan ja eikun grillailtiin ja syötiin yhdessä ja höpöteltiin kuulumisia ja silleen :P!

Tiistai 11.6.2013
aamulla 4 aikaan herätys ja eikun aamupalaa naamaan ja vaatteet päälle ja menoks! No matka tyssäskin jo pihamaalle kun viideksi tilattu taxi soittikin ettei pääse tulemaan! Pienen 'neuvottelun' jälkeen saimme taxin ja pääsimme Helsinki-Vantaa lentokentälle! :)
No kommellukset ei loppuneetkaan siihen, vaan lähtöselvitys oli itsetehtävä ja hieman monnimutkaista koska ekaa kertaa siinä "vauhdissa" piti tehdä ja sitten matkalaukun ruumaan laitto minulla jo meni mönkään kun se oli itsepalvelupiste jossa kylläkin oli työntekijä mukana, niin laiton matkalaukun renkaan liukuhihnaa vasten ja se rupes siellä pyörimään jolloin saatiin hälyytys aikaiseksi! no onneks se työntekijä sai sen laitettua kunnolla ja matka jatkui odotteluun aulassa, mutta ennen lentoa minut kutsuttiin ja menin selvittelemään sen matkalaukun takia, jotta mit tapahtui, no se onneks meni helposti! Kylläkin lähdimme iskän kanssa nostamaan vielä rahaa ja ostamaan matkajuomista, niin meidät kerittiin kuuluttaa jo koneen lähtemisen vuoksi ! :D
ensimmäinen lento väli oli Helsinki-Kööpenhamina! Matka sujui hyvin niinkuin Kööpenhamina-Dublin lentokin, paitsi oikea korvani taas kärsi lentokoneen noususta ja noususta, ja sai kitua kummallakin matkalla hirvestä kivusta!..
Irlannin puolella sujui ihan hyvin, paitsi mitä nyt auton vuokrauksessa tais olla pientä häslinkiä!..:) Matkalaukut saatiin aikas helposti! :)
Matka sujui Irlannin halki aikas kivuttomasti hieman ahtaasti tietty! :) Perillä oltiin Connemarassa jossain 5aikaan ja asettauduttiin paikoillemme. Eikun ruokaa ja jalkojen suoristelua! :)
Ilta meni supsikkaasti ! :)

Keskiviikko 12.6.2013
aamupalasta ja laittautumisesta on aamut tehty! :)
Lähdettiin maakunta ajelulle :P!
Käytiin Kylemore abbeyssa! :) Siellä oli ihan huikee kirkko, puutarha ja linna joka oli nykyään nunnaluostari! :)

Sitten käytiin Tully Crossissa syömässä bubissa ja ajeltiin ! :) Käyttiin Atlantin rannalla testaamassa veden kylmyyttä ;)
Ilta meni taas yhdessä aikaa viettäen! :)
Bubeissa ollaan paljon päivien aikaan, mutta täällä se on ihan normaalia, perheet ja muut käyvät syömässä bubeissa, kun taas syomessa lasta ei viedä bubiin koskaan! :)

Torstai 13.6.2013
Juuh aamulla lähdettiin jo aikaseen ajelemaan, nimittäin Galwayhin! :) SHOPPAILEMAAN! <3
Ihan sika kivoja kauppoja kierreltiin ja shoppailtiin! :) Kyllä rahaa hupeni :D
Siellä meni päivä hupaisaan ja ruokailun ja sen jälkeen istuuduttiin hotellin bubiin ja otettiin rennosti! :) Lauluskelua ja jutustelua! =DD
Ilta vierähti aikas myöhälle, mutta sitten olkin jo nukkumisen aika, jotta jaksaa huomiseen päivään nousta! :)